3 Mayıs 2015 Pazar

Maket Ev Yapma

          Merhaba benim adım Emin. Bugün benim burada ilk günüm.Bugünler de size bir sürü bilgi paylaşacağım.Bugün size maket ev yapmayı nasıl yaptığımı anlatacağım.İlk olarak nasıl bir şey yapacağız onu anlatacağım.Kağıttan zor bir ev yapacağız evimiz 2 katlı 1 balkonlu içi dekoreli ve renkli bir şey olacak.    



        Maketimizin bitmiş fotoğraflarını en son göstereceğiz.Ben çalışmamın 1. katındayım dış bahçesini ve ilk 3 duvarını yaptım.Sizde benim gibi maketler yapabilirsiniz bunları da yapmak için derslerimizi çok çalışmalıyız.


 Emin Zeka

44 yorum:

  1. Ayyyyy yerim seni Emiiiiin :))))

    YanıtlaSil
  2. Emincimm hayırlı olsun ablacım😘 sakın pes etme😊 hep yanındayım😘😘

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. teşekkürler umarım başka şeyler yazarım sizde beğenirsiniz

      Sil
  4. Devamını heyecanla bekliyoruz, ellerine sağlık Emin 💕💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evi bir an önce bitirmeye çalışırım bitince fotoğrafları da gösteririm

      Sil
  5. Hayırlı olsun emincim bolbol başarılar sana

    YanıtlaSil
  6. Blog dunyasina hosgeldin Emin 🙋🏻 azmin devamli, yolun acik, blog da ilk gunun kutlu olsun 😊 💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler evin bitmiş halinin fotoğraflarını gösteririm

      Sil
    2. Merakla bekliyoruz😊

      Sil
    3. üzgünüm maket evde çok kalem izi vardı artık yapamam

      Sil
  7. Genelde iç dekorasyon ile ilgilendiğim için,dış dekorasyon fikri beni heyecanlandırdı.
    Hele ki böylesine zevkli ve renkli olması, umarım bol bol ağaç ve çiçekler olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağaç ve çiçek yapamıyorum ama yapmayı denerim

      Sil
  8. Eline sağlık Emin bey..çok emek harcamışsın..

    YanıtlaSil
  9. Hosgeldin emincim blog dunyasina. Hayirli ugurlu bol takipcili olsun insallah ;) 7 yasindaki oglum cok sevdi merakla bekliyor evi... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak etmeyin bir kaç haftaya bitirmeyi planlıyorum

      Sil
  10. Emincim merhaba ben anneciğini takip ediyorum senin blog haberini alınca hemen bakmak istedim annen senin mimar olmak istediğinden bahsediyor bize bu paylaşımında hemen belli etti nenkadar sevdiğini.seni tebrik ederim yolun açık olsun emincim takipte olcağım kocaman sevgiler Rabia gokalp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler umarım büyüyünce mimar olabilirim

      Sil
  11. ellerine sağlık emin bloğun hayırlı olsun MEFER

    YanıtlaSil
  12. Ellerine saglik emin, devamini merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devmını bir kaç haftada bitiririm

      Sil
  13. maşallah sana benim oğlumda büyüyünce böyle üretmeyi seven bir çocuk olur inş.

    YanıtlaSil
  14. Emiiinnnn! Sen büyüyünce "büyük adam " olacaksın.bak demedi deme :)

    YanıtlaSil
  15. Emin hayirli olsun.. Harika bi baslangic olmus. Verdigin bilgileri severek takip edicez. Basarilarinon devamini diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgilerimi takip edeceğiniz için teşekkür ederim

      Sil
  16. Emin eline sağlık...Allah her zaman yardımcın olsun...

    YanıtlaSil
  17. Blogun hayirli olsun Emin, ben de anneni takip eden eski blogculardanim :) Nice guzel paylasimlara insallah keyifle ;) Evin bitmis halini merak ediyorum, kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  18. Hayirli olsun Emin hem blogun hem de evin.bitmis halini merakla bekliyorum,Allah kolaylik versin sana :)

    YanıtlaSil
  19. Çatı Katı İlkay takipçisiyim sana başarılar dilerim Emin bloğun hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler

      Sil
    2. Rica ederim inşAllah iyi bir mimar olursun tabi ki hayırlısı olsun tekrar başarılar iyi günler

      Sil
  20. Emin'cim her konuda oldugun gibi burda da cok basarili olcagini biliyorum.anneni takipteydik simdi seni de takibe alicaz.maket evini cok merak ediyorum senden ogrenip cocuklarimla yapicam bende 😊 basarilar pesini hiiiccc birakmasin kuzum ee bir Cumhurbaskani kolay yetismiyor tabii 😊 seni de sari tafayi da coook opuyorum tatlim.Allah'a emanet olun ailecek

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel olacak gibi görünüyor, eline sağlık. İçine de İkea eşyaları mı döşeyeceksiniz :D Çalışmalarının devamını da bekliyoruz:)

    YanıtlaSil