7 Mayıs 2015 Perşembe

Arkadaş Seçerken Ne Yapmalıyız?

Tekrar merhaba bugün size arkadaş seçerken ne yapmak gerekir bunu yazacağım.Arkadaş seçerken önce kibar mı?,saygılı mı?,çalışkan mı? diye düşünmeliyiz.Bazen bana arkadaşlarım yapmazsam küseceklerini söyleyerek bir şeyler yaptırıyorlar.istemediğim oyunları oynamak gibi. ben de eskiden onlarla arkadaş kalmak için yapıyordum. Bunun için artık ne yapacağımı öğrendim. Artık onların dediğini yapmayacağım küserlerse de küssünler bunu da unutmayalım 1 bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim 2 kaçan kovalanır bunları da sakın unutmayalım.

7 yorum:

  1. zehrazehradır7 Mayıs 2015 14:04

    tavsiyelerinizi dikkate alacağız emin bey..

    YanıtlaSil
  2. Emincim seni ailecek cok takdir ediyoruz :) ve seviyoruz.senin gibi temiz kalpli cocuklarin duasi kabul olurmus..bana da dua et emi senin gibi akilli ve durust bir oglum olsun.♥

    YanıtlaSil
  3. ayy Emin ne kadar doğru soylemissin..ne guzel kişiliğin oturuyor aferin sana.bu arada anneni hep takip ettim ama hic yorum yazmamistim.sana kismetmis :) opuyorum yanaklarindan.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel anlatılmış:)tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  5. Boyle guzel dusuncelerin bizleri cok mutlu ediyor Emincim. Gelecege umutla bakabiliyoruz senin gibi cocuklar sayesinde☺️ Kisilere hayir demeyi ogrenmen buyudugunde cok isine yarayacak emin olabilirsin☺️

    YanıtlaSil
  6. Allah karşına iyi hayırlı arkadaşlar çıkarsın

    YanıtlaSil
  7. Allah karşına iyi hayırlı arkadaşlar çıkarsın

    YanıtlaSil