8 Ağustos 2015 Cumartesi

Herkesten Özür Dilerim - Küpten Ev - Vodafone Arena Maketi

Öncelikle herkesten özür dilerim çok uzun zamandır bir şeyler yayınlayamıyordum sebebi bilgisayarımız bozulmuştu ve yeni bilgisayar alacaktık şimdi ise yeni bilgisayarda bir şeyler yayınlamaya devam edeceğim ve ben burada video eklenebildiğini bilmiyordum yakında yazdıklarıma video da eklerim.Birde maket ev konusuna gelelim maket evi maalesef ki çok kalem izi olduğundan yapamadım ve yeterli kağıt yoktu.

Dün ise küplerle oynarken bir ev yapmaya çalıştım. Yapabildiğim kadar yaptım yaparken evin altına ilk defa garaj yanlarına pencere merdiven ve kapı yaptım. Ve üstüne de çatılar ve çatıların yanlarına süsler yaptım kırmızı, yeşil garaj kapısı ve küçük bir evin içinde koridor. Size söylemeyi unutacaktım neredeyse. Ben yeni bir maket ile meşgulüm. Bazılarınız biliyordur ben Beşiktaş lıyım ve maketim Vodafone Arena maketi olacak şu an sahayı ve tiribünleri yaptım şimdi ise duvarları yapmaya çalışıyorum inşallah bu maketi pes etmeden bitirebilirim. Fotoğraflarını bir daha ki yayınlayacağım şeyde sizlere göstereceğim şimdilik bu kadar kendinize iyi bakın iyi akşamlar güle güle.


4 yorum:

  1. maketini merakla bekliyoruz şehzade

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam en güzel şekilde tamamlayıp size sunacağım İnşallah.

      Sil
  2. Emincim eline saglik...sen oyle guzel kalpli bir cocuksun ki herseyin ustesinden gelirsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sizin dediğiniz gibi maketi yaparken her şeyin üstesinden gelirim

      Sil